Wednesday, April 8, 2009

USA Touchdown!

Evo nas na USA tlu, sve je u redu i puno vas sve pozdravljamo :)
Iz Beograda smo poleteli u 10:35 i posle nesto manje od 3 sata leta sleteli smo u London. Pauza do sledeceg leta za Washington DC je bila 3h 40min ali se iz nekih razloga to produzilo pa smo posle 5h cekanja u Londonu krenuli za Washington DC. Odmah smo bili svesni toga da usled startnog kasnjenja postoji velika sansa da u Washington-u ne stignemo na let za Atlantu jer smo morali pre toga da prodjemo imigrantsku redovnu proceduru.

Let London - DC je trajao skoro 8h, sve je bilo OK bez ikakvih turbulencija i problema. Odmah po sletanju otisli smo do imigrantskih saltera gde smo dali papire iz ambasade, otiske, potpisali se i tako postali gradjani Amerike :)

Kofere smo morali ovde da preuzmemo zbog kontrole i srecom sve je stiglo, bez ikakvih ostecenja. Sve obaveze po sletanju smo zavrsili u 22:00 po lokalnom vremenu a 5min nakon toga odleteo nam je avion za Atlantu.

Otisli smo do United Airlines saltera i imali srecu da smo nahvatali poslednjeg radnika koji je upravo zatvarao i njemu objasnili da smo zbog startnog kasnjenja njihovog aviona iz Londona zakasnili na let za Atlantu. Covek je bio strasno ljubazan i predusretljiv i dao nam je prvi sledeci let za Atlantu a posto je to tek u 8:45 onda smo dobili o njihovom trosku hotelski smestaj, veceru, prevoz do hotela i nazad do aerodroma i preuzeli su nam prtljag da ga ne nosimo sa sobom.
Oko 23:00 smo vec bili u hotelu i odusevili se luksuzom, gostoljubivoscu i uslugom :)))
Soba je PREDIVNA, sa TV-om i internetom na njemu + besplatni WiFi, aparat za kafu sa raznim kaficama i cajem, klima, 2 telefona, flasirane vode, casopisi... bade-mantili ;)

Soba nam je na 6. od 8 spratova predivnog hotela u velikom luksuznom kompleksu Lansdowne Resort. Za veceru smo narucili 2 razlicita jela pa ih podelili, Grilled Steak Quesadilla sa nekim silnim dodacima i Marinated Chicken Wings takodje sa nekim sosovima i zajebancijama, evo nasao sam na netu slike kako to izgleda.Porcije su EXTRA velike tako da nismo uspeli sve da pojedemo iako je bilo predivno a mi bas gladni, samo ova porcija sa krilcima je imala 12 komada!!!
Iva spava vec 2 sata a ja sam seo da napisem ovih par reci i postavim vam neke slik, novi album London - Washington DC je gore pa bacite pogled. Vec je proslo 4:00 a narucili smo budjenje za 6h a prevoz do aerodroma u 7h tako da odoh i ja na spavanje.

Misa said...

Sta ti je Amerika...
Bacio si nas u razmisljanje da insistiramo na presedanju ;)

Aj, pa da budu i tako lepi utisci i u Atlanti...

Sve najbolje!

Pozdrav drugari.
Drago nam je da se sve lepo zavrsilo i da taj poslednji radnik nije otisao ranije :)

Ajde sad vi lepo na avion pa pisite iz Atlante ali se prvo lepo naspavajte.

Sloba i Jela

Zana Glisovic said...

Hey, hey, hey! Dobro nam dosli :)

Anonymous said...

Wheeeee!!! Pa nek vam je sa srecom drugari! Jedva cekam detalje ;)
Sve najbolje i javite se cim mognete

Amra (Stefi)

Momcha said...

Pozdrav
sta ti je Amerika,ljubaznost pre svega :) Nadamo se da ste u Atlantu i do kuce,stigli bez problema.
Cekamo sa nestrpljenjem prve utiske :)
Jovana i Momcha

Anonymous said...

Gledam vam slikice i prisjecam se naseg dolaska na US tlo. Sve mi je poznato od umornih lica iz aviona, do prvih slikica sa aerodroma i hotelske sobe. Dijelim vase uzbudenje - totalno!!!! S nestrpljenjem cekam prve utiske iz Atlante i vaseg novog stana. Yupiiiii!!!!
Stizeljeto (Goga)

kaneolopa said...

Dobro nam dosli!!!

dreamerns said...

Welcome to USA. Let the games begin... :-)

Dobrodosli kuci..:)

Landlord

Igor said...

Eeej! Hvala vam svima na citanju i lepim zeljama :)
Stigli mi u Atlantu pre par sati, sve je super i u najboljem redu, malo jeli pa sad da se odmorimo... ili mozda negde prosetamo po kraju. Nismo jos isli u nas stan, drugar je izasao s posla da nas saceka, prebacio svojoj kuci i vratio se na posao. Za sada je to a kasnije jos ;)

Stefan Petrović said...

E baš mi je drago da je sve prošlo ok. Javite kad se smestite kako vam se čini Atlanta ;)

Anonymous said...

Ma, sta vam svi ovi pre mene pisu kao "Dobrodosli", "Drago mi je da ste tu" i sl. kad smo privilegiju da vas prvi vidimo na netu iz Amerike - zemlje velike imali Nenad i ja.
Budite stalno lepi i nasmejani kao veceras!
Milica

Anonymous said...

Ovo je fenomenalno! Bogami dobro ste poceli :-) Ameri su vas bas lepo docekali:-)
Zelim vam da tako i nastavite i naravno, kao i ostali, jedva cekam prve utiske!
Svako dobro, Lela

Maja said...

Hej eto prodjose i te dve nedelje razmaka izmedju nas i stigoste u USA! I docekase vas na najbolji moguci nacin!! Super! Inace taj dolazak je nekako bas jako dobar osecaj, posle par dana bude ti zao sto je prosao.. Srecno u Americi i vidimo se na forumu! Maja (WOTLK)

Anonymous said...

Neka vam je sa srecom novi pocetak u tim nasim Amerikama, Veselinovici :):):)

Pozdrav od Taji.

Upravo smo primili informaciju koju Vam prenosima sa radoscu:
Ivana i Igor su se preselili u svoj stan, za koji kazu da je predivan, a Igor je vec danas poceo da radi...
Posto jos nemaju internet zamolili su za strpljenje dok ne stigne novi izvestaj 'sa terena'
Svima koji ste u tom delu sveta zelim srecne Uskrsnje praznike!
Hristos Vaskrese!
Pozdrav od Veselinovica iz Nisa!

Anonymous said...

Bas mi je drago da je sve u redu! :-)
Hvala Bogu, sve ide kako treba!
Kao sto kazu: Sreca prati hrabre!
Jedva cekam informacije iz prve ruke!
Veliki pozdrav za sve Veselinovice i iz Nisa i iz USA, Lela

Amra said...

Hvala za informaciju. Vjerujem da svi sa nestrpljenjem cekamo vijesti od Ive i Igora, nadam se da je sve super kao i do sada!
Veselinovici, sve najbolje! Uz vas smo i cekamo novosti!
Pozdrav

Anonymous said...

Veselinovici,super ste,odusevljeni smo vasim prvim utiscima i slikama.Samo napred,srecno i sve najbolje.Pozdrav od Ljilje i Duleta