Sunday, November 29, 2009

DV-2011 - zadnji dan!

Prijava za DV Lottery 2011 se zavrsava za manje od jednog dana, tacnije sutra 30. novembra u 12h (podne) po nasem vremenu (GMT-05:00) sto ce u Srbiji biti 18h - znaci ko se nije prijavio ponedeljak je zadnji dan! Prijavite se na zvanicnom sajtu americke vlade www.dvlottery.state.gov, prijava je besplatna. Ne gubite nadu, kada smo mi izvuceni prijavili smo se bukvalno par sati pred kraj prijave. E kad se sada setim toga... mislim da je bio 2. decembar 2007. Iva lezi i gleda TV a meni proleti kroz glavu da se te godine nismo prijavili za lutriju, skocim do racunara i vidim da je upravo to zadnji dan za prijavu i da smo propustili za PAR SATI!!! :(
"AAAAAAA...AAA...A..." (mislim da je tako zazvucao moj krik) ali ubrzo moje mozdane celije prorade malo brze (valjda od stresa) i ja ukapiram da zbog vremenske razlike nismo propustili prijavu za par sati vec imamo jos samo oko 2 sata da se prijavimo! E onda krece uzbudjenje, frka, panika, jurcam ja po sobi i urlam: " IVO BRZO IMAMO JOS SAMO SAT-DVA ZA PRIJAVUUU!!!" a ona, zavaljena na kaucu pogledala me, ja misli samo jednim okom i nemajuci nameru da ustane rece: "E sve ako ovi u Kentakiju ne cekaju mene da sada ustanem i popunim prijavu pa da mi daju zelenu kartu! Ajde ne budali i pusti me da dogledam film ako ti neces..." A ja, naravno uporan kao sto po nekada znam da budem (ne znam zasto to neki zovu tvrdoglavost :)) sednem i na brzaka popunim prijave, mislim da su mi se ruke tresle do zadnjeg ENTER-a.

I tako... neko u Kentakiju je bas cekao Ivanu da posalje prijavu za DV-2009 jer je jedna od 50.000 zelenih karti nosila njeno ime :)

3 comments:

Unknown said...

pa dobro bre kumovi, da li od 15.11.09 nemate neku novost da napisete osim ovog poziva-napustite Srbiju!!!
ne shvatite ovo kao žestoku kritiku, vec kao žešću :-)
cekam vas bre svaki dan,da vidim sta radite,kako živite, da vidim na slikama VAS!!! a vi tu zelena karta!
nema veze - POLJUBAC vam saljem u svakom slucaju!!!

Anonymous said...

U zivotu se uglavnom desi ono cemu se najmanje nadas, jos kad je nesto poizitivno - nema vece radosti i uzivanja!
Pozdrav od Milice.

Igor said...

Eh kumo u pravu si, bas. Ma izdesavalo se puno toga i pre 15.11. ali smo s vremenom strasno kratki a da bi se nesto napisalo treba da se sedne... a mi samo jurimo.
Prenecu ovu zescu kritiku upravnom odboru i nesto sigurno radimo po tom pitanju! ;)

Milice svaka ti na mestu, sreca, sreca, radost - uzivancija! Pitaj Vanjicu jel' bi tako rekao Sundjer Bob?

Pozdravljamo vas sve i potrudicu se danas da napisem nesto.