Friday, January 30, 2009

Poslednji radni dan u Srbiji :)


Upravo sam (ne)slavno zavrsio svoj poslednji posao u Srbiji. Na ovom radnom mestu sam bio ravno 2 godine i mogu reci da je bilo lepo dok je bilo lepo. Kao sto mi Land rece pre neki dan:
"Ako hoces da izgubis prijatelja pocni da radis sa njim."
Ako ovde nekada svrati moj drugar Sale, bivsi ortak sa kojim sam radio 5 godina, a sada se vidimo jednom u 5 godina slucajno na ulici, znace o cemu pricam.

Kada sam bio klinac na zidu iznad kreveta mi je visila jedna stara kineska izreka u obliku uramljenog natpisa koja u slobodnom prevodu kaze:
"Veliki um ne mari za sitne stvari."
Kakve sada veze imaju um i sitne stvari... i otkaz i posao... koji posao!?

6 comments:

Anonymous said...

Eeeee ajmo sad po drugi put da pisemo comment ali malo pametnije – u Word prvo da ponovo ne nestane ko zna gde :)

Dakle kako mislis koji posao? Pa ovaj ovde! Kako si ti mislio da radis u isto vreme u Nisu i LA, a? I veliki um ne gubi vreme na nebitne stvari... i sef ti je ucinio uslugu u stvari - jer neki ljudi i ne mogu da se pomere sa mesta bez otkaza :) u tvom slucaju – a kako bi se drugacije spakovao na vreme :))))))

Ovo su ti sad umotvorine by Z hihihi ali obrati paznju: u LA je oko 30-ak (gore-dole), danas saznala da su sobe u Bill’s Gambling Hall u LV $50 (Viva Las Vegas & frozen margaritas @ Margaritaville and ekonomska kriza), petak je u LA i Sunset Strip je pun slatkih devojcica i naocitih lepotana :) Malibu Surf prognoza za vikend je i-d-e-a-l-n-a!!!!

Aaaa, o cemu smo mi ono bese pricali? Otkazu? Kojem otkazu? Waz dat?
Ajd ti samo...pakuj se lagano :)))))
Z

kaneolopa said...

Z je skroz upravu. Bice ti mnogo lakse i rasterecenije da se preselis vamo ... neces morati da brines o tome da li ces dobiti slobodne dane za ovo ili ono ... uvek nesto iskrsne sto mora da se obavlja pred put.... da se pozdravis sa svojim prijateljima porodicom i svime po redu. Ovako si sebi ubrzao odlazak. Ja cu ti samo preneti reci mudrosti ... shto su i meni tako.... koliko god dugo da se pakujes i spremas uvek ces zaboraviti da poneses nesto jako vazno sto ce ti trebati u US (obrati paznju da to ne bude pasos :D) ... sa druge strane to isto uvek mozes ovde da kupis mnogo jeftinije.

Anonymous said...

Eh, Da i mi dobijemo tu vizu, damo otkaz pa da begamo :-)
A drugar kao sto kazu: "Ko zna zasto je to dobro!"
Wingreen

Igor said...

Pa sta vi mislite, da se ne spremamo!? Pa mi i kofere kupili pre neki dan :)
A sto se tice toga sta i koliko cega da nosimo... e tu nismo pametni. Sigurno nosimo nege gluposti a sto kaze Danica zaboravljamo nesto bitno. Nema veze, sve je to interesantno na svoj nacin.

Anonymous said...

Bato,
nista ne brini! Sta god zaboravili, ja vam donosim prvom prilikom! Znas da samo trazim razlog da odletim negde! A ovako, vi zaboravili nesto "jako vazno" i ja to moram da vam donesem...
Piece of cake! ;)

Mike

Igor said...

Hahaha... evo moga Miketa! :)))
E kad ovo vidi Iva nadrljao si! Kupice jos jedan kofer od 25Kg koji ce da "zaboravi" a ti Mike imas prava na 2 takva...
Samo ti nama dodji, al' cek da mi prvo odemo :)