Saturday, January 31, 2009

A Journey Through the USA and Canada

Kada smo prosle nedelje dobili vize Mike nam kupio knjigu The 100 Most Beautiful Cities in North America.
Kaze nam on: E to vam je da se lakse odlucite gde da idete!
Ova knjiga je predivna a tek gradovi opisani u njoj!
Bato, mi i dalje ne znamo gde idemo ali sada bar znamo koje gradove OBAVEZNO moramo da obidjemo. A ako i dalje budes bio tako dobar i zavrsis fakultet vodicemo i tebe u par njih, obecavam ;)

Ja ne znam od ljudi koji su u States ko kakav odnos prema putovanjima ima ali Ivana i ja se slazemo po tom pitanju. Voleli bi da s vremena na vreme koristimo neke praznike ili vikende za obilazak Americkih metropola. Ja sam njima odusevljen i po meni su sve one strasno zanimljive i razlicite.
Ima tu jos necega sto jedva cekam da osetim, to je sloboda kretanja, iz drzave u drzavu bez ikakvih ogranicenja, tranzitnih fora i sl. Ja se ovde osecam kao u rezervatu, pa nama treba viza i za Bugarsku! Ovde se stalno nadamo necemu, te viznim olaksicama, te belom Sengenu, te ulasku u izbor za siri izbor sedmog kruga izbora za kandidata za Evropsku Uniju... e dosta mi je svega toga, i te EU koja nije nista drugo do blede ocigledne kopije USA. Slicnost u nazivu, oznacavanje clanica zvezdicama na zastavi, unificiranje valute... a da se kladimo sta ce biti Srbija na kraju - pa bice Evropska Kuba!
A dosta mi je vise i nase politike i skupstine i lokalnih vlasti i monopolista kojima niko nista ne moze. Mnogo toga mi je dosadilo, dosadila mi je i komsinica Danka mackarka koja nam baca racune i kaci smrdljive tepihe na ogradu. Da ja bolje stanem, da ne redjam dalje. Znam da ne idemo u zemlju Dembeliju i da nas tamo ceka puno novih i drugacijih problema, samo sam srecan sto znam koje probleme sigurno ostavljamo za nama.

Ne da sam skrenuo sa temeee... strasno!
Znaci Mike, knjiga je odlicna, hvala ti jos jednom :)

1 comment:

Anonymous said...

sjajno.........