Monday, March 23, 2009

22. Mart 2009.


Juce nam je zaista bio divan dan, proslavili smo mladence a i moj 30... hmmm... 35. rodjendan :)
Bilo je to lepo porodicno okupljanje, nase porodice nisu velike ali su nam svi dragi a sa takvim ljudima je uvek prijatno. Opravdano se nisu pojavili Mike (isao u Maroko da se jurca s kamilama pa sinoc tek sleteo), deka Mile koji je navuko malu prehladu i kuma Zvezdana koja je morala brzo nazad u Bg.

Posto sam ja bio dupli slavljenik pala mi je na pamet ideja za koju se ispostavilo da je odlicna ( nije sto je moja ali stvarno... ;)), posto su svi navikli da narucuju torte za razna slavlja ja sam hteo da to promenim te sam pustio par zelja koje nisu mogli da mi odbiju. Pozeleo sam da mi naprave ono sto volim, baka Goga cokoladnu tortu kojoj nema ravne, baka Olga cokoladni rolat na kome smo svi odrasli, draga mi tasta Branka pravi divne kiflice sa sirom, Biljine su pite svetske klase a tek surnjaja Milica kakva cuda pravi od salata... mmm... naravno Iva je na megdan iznela pileci sote sa slaninom i pecurkama a tata Zeljko je rostilj majstor (jeste kafanski - ali majstor je majstor :)). Jedino sam se pokajao sto od sestre Ivane nisam porucio njene tulumbe ali ispravicemo nekada, a i ti Iko kad citas ovo sazalices se na brata, pa ces valjda da ga iznenadis... a ;). Nema potrebe da napominjem da je sve gore pomenuto bilo predivno tako da su svi od mene dobili 5+ ili po americkom bodovanju A!

Decica su se lepo igrala i bila su u punom sastavu, Tina, Vanja, Darko, Dejana, Dimitrije i Laza.
Slike su u albumu ali ne mogu da prezalim sto su Nidza i Marija otisli a mi zaboravili da se skljocnemo, pre polaska to ispravljamo obavezno.

p.s. ovo gore na slici naravno da nisam ja, vidi se - nisam toliko crn :)

3 comments:

Anonymous said...

Hej, jos jednom srecan rodjendan! I srecni mladenci lol Super su slikice, a i valja se pred odlazak... sa svima bar po jednu sliku!

Anonymous said...

Sretan rođendan i sve najbolje!
Stefica

Igor said...

Hvala vam i za ove cestitke i za forumske :)