Sunday, March 8, 2009

8. nam je mart

Evo nama i osmoga marta... a verovali ili ne sutra je vec deveti :)
Svim damama koje nas blog s vremena na vreme udostoje svojom posetom cestitam praznik pesmom:
Ruzo moja bela al' si mi rumena a i malo plava ko zelena trava...

Mojoj baki Olgi je danas 82. rodjendan, nikad nije bas bila odusevljena jer joj se rodjendan poklapa sa danom zena pa se manje-vise svi provuku sa jednim poklonom. Ja sam se oduvek trudio da joj na danasnji dan poklonim dva poklona a ove godine posto je udarila kriza, recesija je a i berza se u petak nije osecala bas najbolje zbog globalne ravnoteze ovaj post ce morati da prodje kao drugi poklon.
Znaci, bako srecan ti rodjendan, da nam zivis 100 godina minimum i veselis se sa svima nama zajedno, znamo da bi za sledeci rodjendan zelela da te obradujemo jos jednim praunucetom ali necemo o bezobraznim stvarima ovde ;)

2 comments:

Anonymous said...

Pesma je zaista divna:-)
Pridruzujem se cestitkama za bakin rodjendan i ispunite joj zelju:-)
Pozdrav, Lela

Unknown said...

Dragi moj Gigo,
zahvaljujem se sto si tako pazljiv prema meni...
Zelim tebi i Ivani srecan put i da mi na poklon donesete jos jedno praunuce.
Voli te tvoja baka Olga